Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

woensdag 9 maart 2011

Van oude schoolplaat tot voorjaarsvogels

Soms kan ik zelf helemaal enthousiast worden als ik iets gemaakt heb. Dat was dus gisteren het geval. Ik heb al tijden een aantal oude schoolplaten liggen waaronder een vogelplaat. Je weet wel van die linnen oprolplaten. Van ophangen komt maar niks dus ik dacht (terwijl ik eigenlijk iets heel anders moet afmaken) ik ga met die vogeltjes aan de slag. Ik ben gewoon begonnen zonder plannetje. Ik vind het resultaat geweldig leuk. (over opscheppen gesproken). Ik word helemaal blij van deze voorjaarsvriendjes. Ik denk dat ik verder geen uitleg hoef te geven? Wil je toch wat weten dan mag je me altijd mailen (laban@solcon.nl)!
Een heerlijke dag!
Makkie
Ps, je kunt de foto's op groter formaat bekijken door er op te klikken.

19 opmerkingen:

  1. Schattig hoor! Ik ben gek op vogeltjes. Zo haal je het voorjaar (en de natuur)alvast lekker in huis. Nog even een cd'tje op met vogelgekwetter en het sfeertje is compleet! Wel spannend om in die mooie oude doeken te knippen!

    *noflike*dag!
    Petra
    en je vroeg op mijn blog of het goed met me gaat. Het gaat goed hoor! Een beetje (leuk) druk, maar dat vind ik vaak juist ook wel lekker.
    En met jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit vind ik zo'n gaaf idee kom er maar op,IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe bedenk je het!! heel leuk gedaan en nu geniet je tenminste van je oude platen:)
    en dat je eigenlijk iets anders moet maken en dan toch iets gaat doet wat ineens bij je opborrelt herken ik hihi..
    leuk he die inspiratie:)

    fijne dag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk geworden zeg! Heb jij al die prullekes die je gebruikt hebt gewoon op voorraad in je kast liggen?

    hartelijke groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schep jij maar even lekker op hoor, het zijn geweldige harten geworden! En het is toch een heerlijk gevoel om zo tevreden te zijn met je werk, lekker van genieten... Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik maak ook regelmatig hartjes van allerlei stofjes, maar deze zijn wel ERRUG LIEF!

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Geinig gedaan met die takjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WaauuWWW idd wat gaaf! Word hier ook helemaal hyper van...hoe kom je erop.....
    Echt prachtig gemaakt.
    Ga ik zeker onthouden.
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via Linnepin's overdenkingen kom ik op je blog: mooi, waardevol blog, waar ik graag nog eens terug zal komen, groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg! Goed idee!

    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nou echt weer zo'n goed idee, weet je hoeveel platen er bij ons zijn weggegooid?? Ik ga morgen neuzen in ons magazijn...

    Groetjs, eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heey Marjan,

    Meis wat een supermooie harten met die vogeltjes...hier wordt iedereen toch blij van?
    Wat een ontzettend creatieve geest heb je..om zoiets leuks weer te bedenken.

    En wat heerlijk dat ik zo'n prachtig hart kado heb gekregen van jou..ben er onwijs blij mee...
    Dit hart krijgt een mooi plaatsje in mijn atelier..
    Dank voor je lieve kadootje...

    Doegiessssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, wat een super leuk idee weer,
    ik raak altijd weer geinspireerd door jouw blogjes.
    groetjes lisenka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn echt superleuk!
    Jij hebt een ontzettend freubeltalent!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Slim bedacht zo heb je er tenminste iets aan. Helemaal voor deze tijd van het jaar erg leuk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk! Ik ben een fan van vogels en harten, dus ik zeg twee vliegen in 1 klap.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!