Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

donderdag 16 juni 2011

Laat je liggie sgijne!

Dag allemaal!
Heel erg hartelijk bedankt voor al jullie felicitaties! Annelot (en ik) waren er heel blij mee. Annelot wilde nog een bedankje schrijven op het blog maar de vogel is hem alweer gevlogen. Ze rent van het ene feestje naar het andere. Gisterenavond hebben wij hier een last-minute feestje uit de grond gestampt. Was dat even gezellig! Er zijn wel 30 feestvierders geweest, lekker in de tuin bij het vuur.


Vanaf hier wil ik iedereen van harte feliciteren die ook een geslaagde zoon of dochter in huis heeft! Het lukt me niet om dat persoonlijk te doen maar ik ben heel blij voor jullie!
Ik stap zo in de auto op weg naar een klus. Ik kom pas morgenavond weer thuis. Ik heb nog wel wat proberen te maken in de gauwigheid maar je kunt duidelijk zien dat ik erg gehaast ben. Het idee is wel duidelijk. Maak een kroonluchter van een mooie tak. Versier hem met wat leuke kettinkjes en ornamentjes. Ik heb er zojuist ook wat foto's van gemaakt waar ik ook al niet over te spreken ben maar goed, ik ben al blij dat ik jullie deze week misschien nog een idee aan de hand kan doen. Ik wens jullie vanuit de Achterhoek alvast een heel fijn weekend! Laat je humeur niet afhangen van het weer, das zonde. De boeren zijn vast blij met een weekendje regen, het is nog steeds erg droog. Nou meiden, tot volgende week maar weer!
Klik op de foto's om deze te vergroten







Groet!
Makkie

13 opmerkingen:

  1. Proficiat met de geslaagde!! En nu al die feestjes inderdaad af.... Geweldig toch?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het feestje zo geslaagd was! Wat een leuke kandelaar!

    Een gezellige avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje late reactie, maar als nog: van harte gefeliciteerd hoor!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hoort dat toch als je geslaagd bent van het ene naar het andere feestje :-)
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte, nu komt het mooiste; feesten.
    Deden wij toch ook!!!!
    Leuke kandelaar!
    Fijne avond, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog Van Harte met je dochter.

    Heerlijk al die feestjes.
    Jullie hadden het ook gezellig zo te zien.

    Mooie kandelaar heb je gemaakt.
    Fijn weekend en werk ze.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3x hoera voor je dochter heerlijk al die feestelijkheden met die geslaagden ......
    En je kandelaar heel creatief hoor ......

    Fijn weekend ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig gedaan.
    wij hebben vanavond een feestje hier

    fijn weekend
    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met het slagen van je dochter; een prachtig prestatie! Gezellig hoor al die feestjes; laat haar er maar heerlijk van genieten!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee weer :D! En gezellig hoor zo'n last-minute-party, gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kandelaar, die gaat op mijn to-do-list! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!