Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

zaterdag 16 juli 2011

Nog even terug naar Thailand

Sommigen van jullie weten misschien nog wel dat ik afgelopen februari naar Thailand Pattaya ben geweest. In bestemming onbekend zijn 2 meiden naar dezelfde plek geweest. Ik heb het gekeken met tranen in mijn ogen. Wat een herkenning! Als jullie het leuk vinden om het ook te zien, hier is de link Ik realiseer me in een keer weer wat bevoorrecht ik ben dat ik deze Thaise meiden en iedereen van het Tamarcentrum heb leren kennen. Wat hebben we een liefde kunnen geven maar meer nog, wat hebben we een liefde ontvangen. Ik realiseer me in eens weer heel erg dat ik echt een stukje van mijn hart heb achtergelaten in Pattaya. Bij al die barmeisjes, en het Tamarteam. Thailand, een prachtig land, ontsierd door alle nare dingen die er gebeuren. Ik hoop er echt nog eens naar toe te kunnen gaan.












Groet,
Makkie

10 opmerkingen:

  1. Thailand ♥ Land van de glimlach zeggen ze. Maar idd, als je ACHTER die glimlach kijkt, een land met tevens veel verdriet en onrecht. Maar wel een prachtig, schitterend land ook. Met prachtige vergezichten, *mooie* steden waar het heerlijk shoppen is, land van mijn broer en hopelijk ooit MIJN land :)

    Jaren geleden ben ik ook in Pattaya geweest en idd, DAT is een schrijnend voorbeeld.

    Verder doen die foto's me ook weer even teruggaan naar 3 weken geleden, toen ik nog heerlijk in dat land was...ik mis het. Maar volgend jaar ga ik weer :)

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn buurvrouw is vriendin van Nella, dus ik hoor er wel eens over , heel bijzonder om er hier dan ook weer over te lezen!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zult het altijd met je mee dragen..........
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een trieste wereld, die van de barmeisjes! Maar er zijn er, die een hoopvolle toekomst tegemoet gaan. Er zijn er die uit het circuit kunnen stappen, met hulp.

    Liefs en goed om het weer even te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net naar het programma zitten kijken, wat ontroerend triest en mooi tegelijk.
    Er gebeuren gelukkig wonderen, dat is te zien. Tamar doet goed werk. Ik kan me voorstellen dat het je veel heeft gedaan, dat land.
    De meiden uit de uitzending hebben in ieder geval een wel heel bijzondere vakantieweek gehad die ze nooit zullen vergeten.
    Fijn weekend verder, bedankt voor het delen.
    liefs,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me voorstellen dat zo'n reis een enorme impact heeft. Mooie foto's!
    Liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja het land van de glimlach je snapt dan niet dat ze ondanks de omstandigheden echt nog blijven lachen
    ze zeggen als je er 1x geweest bent dat je eraan verslaafd raakt
    mijn vroegere baas ging er een paar keer per jaar heen
    dus ik heb er veel van gezien en gehoord
    dus ik snap dat dit heel wat met je doet
    fijn weekend gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan wel huilen om die foto van die ouwe man met dat jonge meisje...wát een wereld! (En gelukkig heeft God nog steeds geduld, ook met die ouwe man) Onbgerijpelijk, wat m bezielt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, een wereld die soms niet helemaal te bevatten is, hè?
    Moeilijk om te geloven, maar zo schrijnend de waarheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een impact hebben dit soort verhalen op me.......ik ben er stil van.......

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!