Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

maandag 26 september 2011

Wat was het leuk!

Dag allemaal,
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
De moeder-dochterdag was een groot succes! Het was heerlijk om het feest mee te maken. We hadden een prachtig programma en het weer was uitstekend.



De band speelde de sterren van de hemel




en Klaas was een leuke presentator


Voor het goede doel (huizen bouwen in Rwanda deed hij zelfs maffe dansjes. Er werd zoveel geld opgehaald dat er weer 8 huizen gebouwd kunnen worden!


De theatergroep " Over schapen en zo"  had een geweldig optreden met humoristische voorvallen die weliswaar sterk uitvergroot heel herkenbaar waren.
De meiden studeerden een geweldig optreden in terwijl de moeders in die tijd een leerzame workshop volgden.
Tijdens de maaltijd werd er een luister- en vertelspel gedaan (een soort van kaarten op tafel voor moeders en dochters) een geweldige manier om elkaar beter te leren kennen en vertrouwelijk met elkaar te praten.


Mijn workshop was na de pauze, het ging heel goed en volgens mij vond iedereen het leuk. Het is toch wel heel bijzonder om te zien dat zoveel meiden (1150) aan jouw workshop meedoen. Want echt toen ik rondliep en ik iedereen aan het werk zag realiseerde ik me pas werkelijk hoeveel dat eigenlijk is. Ik was best trots eerlijk gezegd.
Danielle Hop gaf als afsluiter nog een workshop over de 5 talen van de liefde voor moeders en dochters, heel mooi.
Voordat iedereen naar huis ging kregen ze eerst nog een feestelijk drankje.

Voor een filmpje en meer foto's klik hier



Het was al met al een heel groot feest waar deze meiden o.a ook bij waren.






Gisteren was voor mij een echte rustdag. Ik heb heel wat uurtjes bij geslapen.
Vandaag begin ik aan de pagina' s voor het kerstnummer. Volgende week maandag staat daar de fotoshoot al voor gepland. Het worden 4 pagina's die helemaal gevuld gaan worden met allerlei winterse ideeën dus bij mij worden de kerstballen van de zolder gehaald.
Eerst ga ik straks de armbandpakketjes op de bus doen want daar was ik in alle drukte nog niet aan toe gekomen.
En wil je ook eens met je dochter het vertel en luisterspel doen? Laat het me even weten, ik heb nog een spel over, ik vind het een aanrader!
Heb je liever de onderdelen voor een zeepketting (post hierboven)? Daar heb ik nog een roze en een witte van over, geef even de kleur aan.
Ik wens jullie weer een fijne start van de week! Morgen sla ik een keer over, woensdag ben ik er weer met alweer mijn pagina's van het EVA oktobernummer. 
Tot woensdag!
Groet,
Makkie 

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dag moet dat geweest zijn! Ik heb destijds ook nog overwogen om ons op te geven, misschien volgend jaar.. Gaaf ook dat spel. En dan Klaas als presentator, lijkt me zo'n aardige man!
    Het zal best vermoeiend zijn zo'n dag, maar het moet je ook veel positieve energie geven, dat kan niet anders. En ook best wel iets waar je trots op mag zijn vind ik hoor, zo'n drukbezochte workshop! Doe het deze week maar wat rustig aan, en geniet lekker van het zonnetje in je achtertuin!
    Groetjes en een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me wel heel erg leuk, dat vertel en luisterspel! Dus ik hou me aanbevolen. Ik kan me voorstellen dat je even bij moest slapen. Wat een drukte had jij de afgelopen tijd zeg! En nu er weer fanatiek tegenaan. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een heerlijke foto's! Lekker nagenieten en tuurlijk was je trots! En ja, ik hou me zeker aanbevolen voor t vertel,-en luisterspel. Leuk voor mn dochter van 12 nu (en over 11 jaar mn volgende dochter:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er erg gezellig en relaxt uit, wat leuk om zoveel deelnemers te mogen begroeten, en wat hebben jullie het getroffen met het weer !!!
    Leuk dat Klaas er ook was, wij mogen graag naar zijn programma's kijken, vind dat hij het altijd erg mooi doet, ook bij hele moeilijke onderwerpen.
    Hoop dat je lekker van het weer kan genieten tussen alle drukte door.
    met dit weer voor Kerst aan de gang, zal wel een apart gevoel zijn hihi
    groeten Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat de dag geslaagd was het zonnetje deed ook zijn best.
    Veel succes met de volgende Eva ik krijg hem altijd van mijn zus een heerlijk blad om te lezen.
    Ohhh kerstballen je zal er wat moois van maken ik kan niet wachten...succes hoor..

    Fijne zonnige week..
    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi om dit allemaal te zien, al de moeders en dochters :) Je had er veel werk aan maar nu ook zeker eer van al dat werken Makkie :)

    (hou me aanbevolen voor een zeeppakketje, een roze hihi)

    Groetjes van Marian en rust maar lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is extra lekker uitrusten als je kunt terugkijken op een geslaagde dag.
    Nu weer aan de bak, sterkte en plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach als je post lees denk wat moet dat gezellig zijn geweest al die moeders en dochters .......
    volgende keer moeders en zonen ? dan geef ik me hierbij op er zal er vast wel 1 van de 3 mee willen hhhahhaaaa grapje hoor

    FIJNE DAG en rust nog maar ff lekker uit ...

    Groetsssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat ziet dat er gezellig en goed uit! Fijn dat je dag zo geslaagd was, wie weet kan ik volgend jaar ook komen met mijn dan 10-jarige dochter :-)
    En diezelfde dochter zou ook graag zo'n zeepketting maken, dus ik doe graag mee!
    Groetjes, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was vast heel gezellig, de foto's spreken voor zich. Jammer dat ik geen dochter heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mij betreft ben je terecht trots op jezelf! Het ziet er allemaal super uit. Ik heb zelf thuis ook het spel kaarten op tafel, erg leuk en leerzaam uiteraard. Ik ben echt verliefd op die zeepslingers, dus ik houd me aanbevolen voor zo'n pakketje. De kleur maakt me niet zoveel uit, ik vind ze allebei mooi! Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dar ziet er zeker super uit, en je had echt prachtig weer, heerlijk hoor.
    en ik hou mij ook aanbevolen op de zeepslinger en de kleur maakt niet uit.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemiddag,
    Het ziet er gezellig uit. Wat zullen moeders en dochters genoten hebben.
    Mag ik meedoen voor de zeepslinger?
    Ik heb geen blog, hopelijk is dat geen bezwaar.
    Groeten, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat leuk zo'n dag!! en wat zal dat inderdaad een bijzonder gevoel geven als er zoveel aanmeldingen zijn voor je workshop, maar je maakte ook wel iets heel leuks! ik doe dan ook graag mee voor de zeepslinger en ik heb geen voorkeur voor de kleur, vind ze beide erg leuk!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een geslaagde dag!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. FF vergeten ik zou graag meedingen naar de zeepslinger kleur maakt niet uit.....

    Groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er naaruit als een hele geslaagde,leuke, mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie beelden, van een mooie dag! En wat een heerlijk weer hadden jullie erbij.

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh wat klinkt het allemaal gezellig zeg en wat fijn dat het allemaal goed gegaan is, super! Vind het ook nogal wat om voor zoveel mensen een workshop te moeten geven en voor te bereiden, petje af hoor! En hier van de week toevallig een zeepketting gemaakt en het was een gevalletje vullis bak, waarschijnlijk omdat de materialen nou niet zo super waren, dus ik hou me aanbevolen, kleur maakt niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!